Manuály pro ARCHOS Tablety

Níže najdete všechny modely ARCHOS Tablety, pro které máme k dispozici manuály. Ve spodní části stránky rovněž najdete často kladené otázky a užitečné tipy ohledně vašeho výrobku. Vaše značka není na seznamu? Kontaktujte nás.

Je váš výrobek vadný a manuál nenabízí žádné řešení? Přejděte do Repair Café a získejte opravu zdarma.

Často kladené otázky

Náš tým podpory vyhledává užitečné produktové informace a odpovídá na často kladené otázky. Pokud v nich najdete nějakou nepřesnost, kontaktujte nás prostřednictvím našeho kontaktního formuláře.

Mohu svůj tablet používat během nabíjení? Ověřeno

Ano, tablet můžete používat i během nabíjení.Pokud ho budete používat, proces nabíjení bude pomalejší.

To bylo užitečné (233) Přečtěte si více

Moje SIM karta se nevejde na můj mobilní telefon, proč? Ověřeno

Existuje několik velikostí SIM karet, běžné, mikro a nano. Je možné použít adaptér nebo nechat SIM kartu zmenšit.

To bylo užitečné (187) Přečtěte si více

Když připojím zařízení k nabíječce, nabíjí se špatně nebo vůbec, proč? Ověřeno

Je možné, že se v otvoru, kde je připojena nabíječka, nahromadily nečistoty, což jim bránilo ve správném kontaktu. Nejlepší způsob čištění je stlačený vzduch. Máte-li pochybnosti, nechte to provést odborníkem.

To bylo užitečné (97) Přečtěte si více

Funguje Bluetooth přes stěny a stropy? Ověřeno

Signál Bluetooth bude fungovat skrz stěny a strop, pokud nejsou vyrobeny z kovu. V závislosti na tloušťce a materiálu stěny může signál ztratit na síle.

To bylo užitečné (49) Přečtěte si více

Je nutné lithium-iontovou baterii před opětovným nabitím vybít? Ověřeno

Ne, to není nutné. U starších baterií tomu tak bylo. Lithium-iontové baterie lze po použití nabít a v případě potřeby je lze vyjmout z nabíječky.

To bylo užitečné (31) Přečtěte si více

Co znamená IMEI? Ověřeno

IMEI je zkratka pro International Mobile Equipment Identity a je (často) jedinečné číslo, které se používá k identifikaci mobilních zařízení, jako jsou tablety a smartphony, a jejich ochraně proti krádeži.

To bylo užitečné (29) Přečtěte si více

Když k zařízení připojím sluchátka, nefunguje správně, co mám dělat? Ověřeno

Je možné, že se v otvoru, kde jsou připojena sluchátka, nahromadily nečistoty, což jim bránilo ve správném kontaktu. Nejlepší způsob čištění je stlačený vzduch. Máte-li pochybnosti, nechte to provést odborníkem.

To bylo užitečné (29) Přečtěte si více

Co mohu nejlépe použít k vyčištění obrazovky mobilního zařízení? Ověřeno

Nejlepší je použít hadřík z mikrovláken, případně se speciálním čisticím prostředkem. Nikdy nepoužívejte kuchyňské utěrky nebo jiné papírové utěrky, protože by to zanechalo škrábance!

To bylo užitečné (28) Přečtěte si více

Jaký je nejlepší způsob dlouhodobého skladování lithium-iontové baterie? Ověřeno

Nejlepší způsob skladování lithium-iontové baterie je při teplotě mezi 5 a 45 stupni Celsia. Také je dobré se ujistit, že baterie je nabitá přibližně z 67%, než je uskladněna.

To bylo užitečné (26) Přečtěte si více

Za jakých podmínek bude moje lithium-iontová baterie fungovat optimálně? Ověřeno

Lithium-iontové baterie fungují optimálně při teplotě mezi 5 a 45 stupni Celsia. Při velmi chladném nebo teplém počasí si můžete všimnout, že se baterie rychleji vybije. Nabíjení se nedoporučuje při teplotách nižších než 5 nebo vyšších než 45 stupňů Celsia.

To bylo užitečné (24) Přečtěte si více

Musím před použitím chrániče obrazovky vyčistit obrazovku svého zařízení? Ověřeno

Ano, chránič obrazovky se nejlépe připevní na mastné a bezprašné povrchy.

To bylo užitečné (23) Přečtěte si více