Manuál Echowell AC_100 Terč na šipky

Potřebujete manuál pro svůj Echowell AC_100 Terč na šipky? Níže si můžete zdarma prohlédnout a stáhnout PDF manuál v češtině. Tento produkt má aktuálně 0 často kladené otázky, 0 komentářů a má 0 hlasů. Pokud toto není manuál, který chcete, kontaktujte nás.

Je váš výrobek vadný a manuál nenabízí žádné řešení? Přejděte do Repair Café a získejte opravu zdarma.

Manuál

Loading…

POKYNY PRO RYCHLÉ SESTAVENÍ A SEŘÍZENÍ
1. Vložte do pouzdra na baterie 3 monočlánky AA nebo zapojte
transformátor do zásuvky a poté zaste přípojku do zástrčky, která se
nachází na pravé straně terče.
2. Stiskněte libovolné tlítko a zastavte tak auto-test displeje.
3. Stiskněte tlítko "Hra" a vyberte typ hry. Poté stiskněte "Možnosti" a
zvolte herní alternativu.
4. Potvrďte stisknutím tlačítka "Změna" a přejděte na další volby
nastavení.
5. Stiskněte
tlačítko "Možnosti" a vyberte jednoduchou, dvojitou nebo
trojitou možnost IN. Potvrďte volbu IN stisknutím tlítka "Změna".
Stiskněte tlačítko "Možnosti" a vyberte jednoduchou, dvojitou nebo
trojitou možnost OUT. Potvrďte volbu OUT stisknutím tlítka
"Změna" – pouze pro hry typu ’01.
6. Stiskněte tlítko "Hráč" a zvolte 1 8 hráčů nebo 2 týmy.
7. Stiskněte tlítko "Změna" a začněte hrát.
8. Po kdém kole stiskněte tlačítko "Změna", aby řada přešla na dalšího
hráče.
9. Stis
kněte tlítko ">RE-START" a přidržte je stisknuté asi 2
vteřiny – nová hra může začít.
BEZPEČNOSTNÍ POKYNY
1. Tato hra je určena výhradně pro šipky s měkkou špičkou. Hra se
šipkami s ocelovou špičkou poškodí terč.
2. Šipky jsou hra pro dospělé. Šipky mají ostrá ukončení a děti je mohou
hrát pouze pod dohledem dospělé osoby.
3. Při hře vždy dávejte pozor. Před hozením šipky se přesvědčte, že se v
hracím prostoru nikdo nenachází.
4. Tato hrací sada obsahuje malé součásti a není proto vhodná pro děti
do 3 let.
5. Tuto hrací sadu může
te používat buď s monočnky nebo s
transformátorem. Transformátor musí mít na výstupu napětí 9V
DC/500mA.
6. Před očištěním nebo jinou údržbou vždy odpojte transformátor.
7. Uschovejte si laskavě celý tento návod. Neobsahuje pouze důležité
informace, ale slouží také jako průkazný dokument při uplatně
nároku na záruku.
POPIS ZAŘÍZENÍ A NASTAVENÍ HERNÍ VARIANTY
INSTALACE
1. Vyberte vhodné místo, jehož rozměry odpodají mezinárodním
normám, jak je uvedeno na obrázku. Přesvěďčte se, zda je kabel
transformátoru dostatně dlouhý, aby umožnil připojení terče k
zásuvce.
2. Vyvrtejte díru pro horní šroub ve výši 6 3 7/8” (193cm) od podlahy.
Spodní šroub pro uchycení terče se nachází ve svislé vzdálenosti 1’ 3
3/4” (40cm) od horního.
3. Zavěste terč na oba úchytné šrouby. Za terč lehce zatáhněte, abyste se
ujistili, že je opravdu uchycen napevno.
4. Vzdálenost mezi hlavičkou obou úchytných šroubů a zdí nesmí
přesahovat 8 mm. Při větší vzdálenosti hrozí poškození vnitřních
elektrických okruhů a terč není pevně uchycen.
Mezinárodni norma Poloha šroubů .
TLAČÍTKA NA TEI
Na terči jsou 3 tlítka, která slouží k následujícím funkcím:
Tlítko Nastavení hry Během hry
ZMĚNA
>
RE-START
Potvrzení nastavení.
-
Další hráč.
Zít novou hru.
HRA/HRÁČ
Přehled skóre
> Přehled hry
>
ZRUŠIT
Možnosti: Hra/Hráč.
-
-
-
-
Skóre jednotlivých hráčů.
Přehled hry,
Vymazat skóre současné hry.
MOŽN./PŘIDR.
>
ZVUK
Dvojí/Trojí Vstup/Výstup.
Zvuk Ano/Ne.
Aktivovat-deaktivovat terč.
Zvuk Ano/Ne.
POZNÁMKA:
Bez znky>: Stiskněte tlítko.
> PŘEHLED hry: Po přehledu skóre přidržte tlítko stisknuté.
Se znkou>: Stiskněte a přidržte stisknuté po dobu 3 sekund.
DISPLEJ:
Displej LCD je rozdělen do tří částí.
Podle zvolené hry se v kčásti
zobrazují různé údaje. Znka “##”
znamená buď skóre, nebo životy
či zásahy
A.
1. ##: Skóre právě hrajícího hráče.
2. -##-: Cílové číslo právě hrajícího hráče.
3. L nebo H ##: Skóre vedoucího hráče při hře "OVER & UNDER".
4. Pit# nebo bAt#: Řada na házeči nebo Řada na pálkaři.
5. P#F# nebo t#F#: P4F1 znamená "Hráč č. 4 vyhrál hru" – "t" pro "Tým"
6. 2 7 (při hře "Snooker"): Cílové číslo je jedno z čísel 2, 3 4, 5, 6 nebo 7.
7. 15-E, niCE, #bAS, HonE (při hře "Baseball"):
Cílové číslo je od 15 do 20 a "Střed"; Ni
ce, Číslo základny, Home run
(Domů).
B.
1. -##-: Cílové číslo pro právě hrajícího hráče.
2. ##H# (Hra "Ludo"): Zásahy právě hrajícího hráče ## mohou zabít hráče
č. #.
3. ##H (21 BODŮ): Nejvyšší skóre (nejblíže 21 bo) v tomto kole.
4. r-#: Počet(#) kol.
5. db nebo bE(Hra "Fotbal"): Při "Fotbale" oznamuje hráči, že mu zasáhnout
buď dvojitý kruh nebo "střed".
6. 1 5 (Hra "Bingo"): Cílové číslo je jedno z čísel 1, 2, 3, 4, nebo 5.
7. ##: Skóre týmu při hře "Baseball" nebo
"Penny".
8. Ho # nebo #H: Jamka 1, 2...atd. 1, 2, 3…atd. Cílová jamka při hře "Golf".
9. ##dt (Hra "Free"): Zbývající šipky.
C.
1. ##: Skóre následujícího hráče.
2. -##: Cílové číslo následujícího hráče.
3. #L: Počet životů právě hrajícího hráče.
4. Ι,п a #P: Informace o běžcích v jednotlivých "domech", “
pro 1. dům, “ ” pro 2. dům a “ ” pro 3. m a počet
zbývajících hráčů v týmu pálkaře při hře "kriket".
5. bE-#: Zbývající počet "středů", které zasáhnout zeč (při
hře "Anglický kriket").
B+C:
1. "KRIKET" A "VYBÍJECÍ KRIKET" S POČÍTANÝM SKÓRE:
Konný stav na kdém čísle u právě
hrajícího hráče je zobrazen v dolních
částech displeje.
Prostřední znka svítí, pokud právě
hrající hráč nemá na daném čísle
žádnou šipku.
Spodní tři znky udávají současný stav.
Horní levá znka udává, které číslo hráč
uzavřel jako poslední.
Horní značka svítí, pokud dané číslo již bylo uzavřeno všemi ostatními
hráči. Právě hrající hráč po uzavření tohoto čísla tak nezíská žádné body.
2. "KRIKET", "SCRAM (7t)"
, "PENNY" BEZ POČÍTANÉHO
SKÓRE:
-: 1 bod
=: 2 body.
: 3 body.
3. "SCRAM 21" cíl:
PRAVIDLA JEDNOTLIVÝCH HER
ZÁKLADNÍ PRAVIDLA HRY "ŠIPKY"
1. Při km kole háže hráč 3 šipky. Šipka mimo terč, nebo která
se na něm neudrží, nesmí být znovu házena. Po ukončených
třech pokusech musí hráč své šipky z terče vytáhnout.
2. Všichni hráči hází ve stanoveném pořadí. O pořadí hráčů se
rozhoduje v prvním rozhozu. První háže hráč, který zasáhl střed
nebo je mu nejblíže.
3. V jednoduchých kruzích získané body odpovídají číslu na
zasaženém oddílu kruhu, u dvojitýc
h kruhů se body dvojnásobí a
u trojitých kruhů trojnásobí. Zásah na okraji středu přináší 25
bodů a zásah přímo do středu 50 bodů (dvakrát 25).
HRY "’01": 301, 501… až 1001 (A01)
1. Kdý hráč začíná s výchozím skórem 301, 501…901 nebo 1001 bodů.
Cílem hry je snižovat každým kolem výchozí skóre. Jakmile hráč
dosáhne přesně nulu, hru končí.
2. Kolo je pro hráče označeno za "vybuchlé" (BUST – na displeji se
objeví buSt), pokud šipkou dosáhne většího počtu bodů, než je
zbývající skóre. Nemůže tak dosáhnout přesně nuly a kolo pro něj končí.
Skóre se mu automaticky vrací na počet bodů, které měl, n kolo začal.
3. Kdá hra "’01" má několik variant "In/Out":
a). DVOJITÉ "IN"/TROJITÉ "IN" (DVOJITÝ/TROJITÝ VSTUP DO HRY)
Hráč mu zasáhnout napřed dvojí/trojí kruh nebo střed, aby mohl
začít hrát.
b). DVOJI "OUT"/TROJITÉ "OUT" (DVOJI/ TROJI
VÝSTUP ZE HRY)
Aby skóre hráče dosáhlo přesně nuly a tím hráč hru dokončil, musí
posledním hodem zasáhnout dvojí/ trojí kruh nebo střed. Pokud je
před posledním hodem jeho skó
re již o bod (1 nebo 2 body) pod
bodovou hodnotou posledního vrhu "dvojité out" / "trojité out", kolo
je pro něj prohlášeno za "vybuchlé" ("Bust").
"NEJVYŠŠÍ SKÓRE": 6-15 kol
1. Cílem je dosáhnout co největšího počtu bodů za daný počet kol.
2. Nejprve nastavte počet kol, která se budou hrát. Elektronický terč
automaticky porovná výsledky hráčů, jakmile poslední hráč hodí svou 3.
šipku v posledním nastaveném kole.
HRA "SČÍTÁNÍ BO" ("COUNT UP" (C-Up)):
100, 200 … až 900
1.
Kdý hráč začíná hru s 0 body. Kdým zásahem šipky jeho skóre
narůstá.
2.Hru vyhrává hráč, který první dosáhne nebo přesáhne stanovený počet
bodů.
HRY
88
100
120
120A
1
‘01
2
High score
3
Count Up
4
Random shoot
5
Under
6
Over
7
Count Down
8
Clock 1
9
Clock 2
10
Clock 3
11
9 lives
12
Best ten
13
Cricket
14
English Cricket
15
Cut-Throat
16
Halve it
17
All 51 by 5
18
Follow the Leader
19
Shanghai
20
Scram
21
Killer
22
Soccer
23
Billiard 9 ball
24
Snooker
25
Free
Adapter
6 darts
ÚVOD
Děkujeme Vám za zakoupení elektronické hry Šipky Echowell. Pečlivě si
tento návod přečtěte a seznamte se zařízením, hrou, možnostmi a pravidly
dříve, n znete hrát.
Tato příručka je určena pro modely 88/100/120/120A umožňuje 27 her, 100
20 her a 88 16 her.
88
- hry: "301 1001", "High Score" ("Nejvyšší skóre"), "Count up" ("Sčítání
bodů"), "Random Shoot" ("Náhodný l"), "Count down" ("Odčítání bo"),
Over, "Clock 1" ("Kolečko
1"), "9 Lives" ("Devět životů"), "Best Ten"
("Nejlepších deset"), "Cricket" ("Kriket"), "Cut-Throat Cricket" ("Vybíjecí
kriket"), "Halve It" ("Rozetni to"), "Follow the Leader" ("Za vedoucím"),
"Scram", "Soccer" ("Fotbal") a "Free" ("Volná hra").
100
- hry: hry jako
88
a navíc "Count Down" ("Odčítání bodů"), "Clock 2"
("Kolečko 2"), "Killer" ("Zabiják") a "Billiard" ("Kulník") (9 koulí).
120 - hry: hry jako 100 bez hry "Killer" ("Zabiják") a navíc hry "Ludo"
(Člověče nezlob se), "Anglický kriket", "All 51 by 5", "Šanghaj I, II & III",
"Shove Ha Penny", "Double Down 41", a "21 bodů" ("Oko")
Čísla oddílů
Třikrát 20
Nejvyšší skóre
(60 bo)
Trojité kruhy
(x3)
Sed terče
(50 bo)
Lapák (0 bodů)
Dvojité kruhy (x2)
Kraj středu terče
(25 bodů)
Jednoduché kruhy
(x1)
Dart Board
Střed Býčiho oka
Stěna
Čára
*
Cca1/4"(6mm)
Šroub
Elektrická
zásuvka
Tlítko
"Change" ("Změna")
Připojení
transformátoru
Adaptér (optional)
Zástrčka
Hřidel
Šrouby (2 ks)
Náhradni hroty (14 ks)
Měkký hrot Válec Křidélka
Š
ipky (6 sad)
PŘEHLED SKÓRE
Tlítko
"GAME/PLAYER"
Tlítko
"OPTION/HOLD"
("MOŽNOSTI/PŘIDRŽET")
40 cm
(1' 3
3/4"
)
193 cm (6 '3
3/4"
)
173 cm (5' 8")
237 cm(7'9
1/4"
)
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
8 9 10 11 12 13 14
1
2 3 4 5 6 7
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
B
1
5
1
6
1
7
1
8
1
9
2
0
Stáhnout manuál v český (PDF, 0.86 MB)
(Zvažte dopad na životní prostředí a tento manuál si vytiskněte pouze v případě, že výtisk skutečně potřebujete)

Loading…

Hodnocení

Ohodnoťte Echowell AC_100 Terč na šipky a dejte nám vědět, co si o výrobku myslíte. Chcete se podělit o své zkušenosti s tímto výrobkem nebo se na něco zeptat? Nechte nám ve spodní části stránky komentář.
Jste spokojeni s Echowell AC_100 Terč na šipky?
Ano Ne
Ohodnoťte tento výrobek jako první
0 hlasy

Zapojte se do konverzace o tomto výrobku

Zde můžete sdílet, co si myslíte o Echowell AC_100 Terč na šipky. Máte-li dotaz, nejprve si pozorně přečtěte návod. Žádost o příručku lze provést pomocí našeho kontaktního formuláře.

Více o tomto návodu

Chápeme, že je hezké mít k vašemu Echowell AC_100 Terč na šipky papírovou příručku. Manuál si můžete vždy stáhnout z našich webových stránek a vytisknout si jej sami. Pokud byste chtěli mít originální příručku, doporučujeme vám kontaktovat Echowell. Možná by byli schopni poskytnout originální návod. Hledáte příručku ke svému Echowell AC_100 Terč na šipky v jiném jazyce? Vyberte si preferovaný jazyk na naší domovské stránce a vyhledejte číslo modelu, abyste zjistili, zda jej máme k dispozici.

Specifikace

Značka Echowell
Modelka AC_100
Kategorie Terče na šipky
Typ souboru PDF
Velikost souboru 0.86 MB

Všechny návody pro Echowell Terče na šipky
Další manuály Echowell

Manuál Echowell AC_100 Terč na šipky

Související produkty

Související kategorie